Antoine de Herrmann přispěl roku 1920 hraběti Zeppelinnovi kromě nosorožců, speciálně vyšlechtěným druhem hlemýžďů. Tito hlemýždi byli zvláštní tím, že holdovali výškám.
Zjistil totiž, že když posílá Carlose pro pivo, ten po vstupo do koše balónu ztrácí veškerou odvahu a zalézá do ulity. Učinil tedy několik pokusů, kdy testoval hlemýžďě na let balónem. Nejhůře dopadl Carlos a jeho sourozenci. Přesným opakem jim pak byli dva hlemýždi, kteří se stali základem pro rod Zeppelinů. Na zemi se tito jedinci necítili právě nejlépe a život pro ně ztrácel smysl. Oni i jejich potomci milovali výšku. Jejich přirozeným prostředím byli listnaté stromy, zejména pak staleté duby. U von Zeppelinů se projevovala ještě jedna zvláštní vlastnost, vypěstovaná právě díky jejich oblibě k výškám. Reagovali s předstihem na náhlé změny počasí, výrazné zvýšení turbulencí a jakýsi šestý smysl pro budoucí katasrofy. Projevovalo se to tím, že při očekávané změně se jindy povětří milující hlemýžď schovával na dně ulity. Bohužel Herrmannův dar již nebyl schopen hrabě Zeppelin ocenit, neboť zemřel 8.března 1917 v berlínském sanatoriu v úctyhodném věku 78 let. Jeho následovník Dr. Hugo Eckener však Herrmannovo dar přijal a pojmenoval hlemýždí rod po svém slavnějším předchůdci. Díky tomu se na všech Eckenerových vzducholodích vyskytovali i von Zeppelinové. Největší slávy se dočkal Gross Ferdinand a jeho syn Klein Ferdinand, jež létali na nejslavnější vzducholodi všech dob LZ 127 Graf Zeppelinu . Vzducholoď byla dlouhá 236,6 metru a spuštěna byla 18. září 1928. Za 11 let služby přeletěl více než stokrát Atlantik mezi Evropou a Amerikou a na zhruba 590 letech nalétal 1,2 *106 km, což značí že zhruba 30x obletěl zeměkouli.
Jedním z posledních, ale největším hlemýžděm z rodu von Zeppelinů byla Anna Maria von Zeppelin, která se roku 1937, 5. května stala manželkou Klein Ferdinanda. tj. den před oficiálním startem své mateřské lodi LZ 129 Hindenburg. Zdálo se, že si Ferdinand bere Annu jen pro její úžasný vzhled, protože její zájem o výšky byl přinejmenším sporný, jelikož většinu času před svatbou trávila zalezlá v ulitě. Dr. Eckener dokonce uvažoval o její výměně, ale právě svatba s Ferdinandem ho utvrdila v tom, že jde jen o "předstartovní horečku", či o návaly smutku nad přestěhováním ze své domoviny, tedy Čech. Předpokládal, že až Hindenburg bude brázdit vzdušný oceán, že se i ona srovná. 6. května 1937 v americkém Lakehurstu opět ani nevylezla z ulity. Toho dne před zraky novinářů odstartoval Hindenburg. Jeho let trval 34 vteřin. Tragédii na kterou se Anna snažila marně upozornit se stala. Zahřměla mohutná exploze a více než čtvrt kilometru dlouhý trup se změnil v ohnivou smršť. Z 97 lidí na palubě v ohni zahynulo 37 osob a právě Anna Maria von Zeppelin.
Společně s ní v podstatě skončil věk vzdušných obrů a s nimi odešel i věhlasný rod Zeppelinů.